Ekološki angažman

Ja čuvam okolinu

dm zelena turneja bila je uvod u kampanju „Ja čuvam okolinu“ tokom koje su građani zajedno s dm-om imali priliku doprinijeti očuvanju okoline tokom aprila 2012. godine.

U sklopu zelene turneje električnog automobila „na dm utikač“ stanovnici Međugorja imali su priliku saznati prednosti ovog ekološki u potpunosti prihvatljivog i jeftinijeg načina prevoza. dm zelena turneja povod je i za podsjećanje i motivisanje građana na ekološki prihvatljivo ponašanje prilikom kupovine, a u cilju smanjenja broja jednokratnih vrećica odbačenih u okoliš.

 

U sklopu ove kampanje, a vodeći se statističkim podacima o zagađenosti BiH plastičnim vrećicama iz 2011. godine da mjesečna potrošnja plastičnih vrećica u BiH iznosi oko 100 miliona komada, a da period razgradnje jedne plastične vrećice traje i do 400 godina, dm je od aprila 2012. godine kupcima ponudio nove torbe i cekere za višekratnu upotrebu od prirodnih materijala po cijenama od 1,50 do 2,50 KM te velike plastične vrećice od recikliranog materijala po cijeni od 20 feninga. Prihod od prodaje recikliranih vrećica dm je usmjerio na obogaćivanje ponude asortimana cekera kao novih trajnih rješenja kako bi na taj način zajedno s kupcima smanjili potrošnju plastičnih vrećica i zaštitili okolinu.

Osim toga, kupovinom u dm-u, kupci su podržali realizaciju tri ekološka projekta osnovnih škola koji su izabrani glasovanjem na službenoj dm facebook stranici.

Aktivnosti na polju očuvanja životne okoline nastavljene su pod motom „Volimo ideje koje donose promjene“ i u aprilu 2013. godine.  Tada su kupci pozvani da svoje dotrajale ili oštećene dm pamučne cekere zamijene u bilo kojoj dm prodavnici potpuno besplatno. Danas je ova mogućnost zamjene cekera dio redovnih dm usluga za kupce.

Povodom Dana planete Zemlje 2015. godine dm je u suradnji s Ekopakom organizovao zamjenu plastičnih vrećica za pamučne cekere, plastičnih ambalaža za cvijet u Sarajevu i Mostaru, te podjelu sjemena bosiljka u svim dm prodavnicama.

 

Povodom Dana planete Zemlje 2016. godine, dm je kupcima dijelio poklone napravljenje od recikliranog materijala. Pod geslom MI nosimo odgovornost pozvani su svi građani da pronađu načine na koji se sami mogu više brinuti za okolinu u kojoj žive.

Top